23 frågor

Jag är verkligen ingen list-fantast, som man kan tro nu när jag lägger in ännu en lista. Så är det absolut inte, utan det blir en lista i brist på annat. Dessutom var denna rätt kul!

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
"Hon avskydde denna oärlighet mot den person som kände henne bättre än någon annan."
2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
Min skrivare.
3. Vad var det senaste du såg på tv?
"Sex and the City " dvd - säsong 4.
4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:
21:15? Njae, rätt nära.. 21:33.
5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Musik. Black Eyed Peas feat. Sergio Mendez - Mas Que Nada. Bra låt som ger mig härliga sommarkänslor!
6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
Tidigare idag när jag lämnade ett brev i brevlådan ca 100 meter från vårt hus.
7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?
Denises blogg, som jag kopierade listan ifrån.

8. Vad har du på dig?
Marinblå mjukisbyxor, vitt baslinne och slarvig tofs i håret. (hemmadag)
9. Drömde du något inatt? I så fall - vad?
Jag drömde säkert något, men problemet med mig är att jag aldrig kommer ihåg vad jag drömt om. Gaah!
10. När skrattade du senast?
För en liten stund sedan bara. Åt vad? Absolut ingenting!
11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
Inte mycket, lite foton på mig själv, vänner och familj.
12. Har du sett något konstigt på sistone?
Nej. Inte vad jag kan komma på!
14. Vilken var den senaste film du såg?
"Mean Girls". Sjukt rolig film som träffar mitt i prick! (Lindsays bästa)
15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
Kläder, hus, bilar och allt annat jag vill ha!
16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till.
Jag lider av tvångstankar! Det är fruktansvärt jobbigt, men ibland känner jag mig tvungen att göra en massa smågrejer, för att annars.. ja, jag är tvungen helt enkelt.
17. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?
Det här kommer låta som en klyscha, men jag skulle skapa fred i världen. Vem vill inte få slut på alla krig?
18. Tycker du om att dansa?
Absolut! Hemma. Framför spegeln. Ensam.
19. George Bush?
USA:s president kanske?
20-21. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?
Pojke: Christopher, Nicholas, Benjamin, Oliver. Flicka: Ashley, Rosanna, Noomi, Isabella. (skiftar)
22. Skulle du nånsin överväga att bo utomlands?
Självklart! Det är jag fast besluten att göra också. Kanske inte för alltid, men absolut för ett tag.
23. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
"Välkommen till himlen! Du har levt ett fantastiskt liv och utnyttjat alla livets möjligheter. Därför ska du få njuta av allt du vill ha i paradiset!" Nej då. Självklart hoppas och vill man att det ska finnas något som en pärleport/himmel.. men tror inte det va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback