A B C

Jag hade inget att göra, så hängde också på alfabetet. ENJOY!

A:
tt sola och bada är livet.
B:ritney var min stora idol i flera år.
C:oca-Cola är min största last.
D:um är jag ibland. Jag blåst? Nej!
E:ngelska pratar jag mycket.
F:jortisar borde utrotas!
G:lass är himmelskt gott.
H:öga klackar är svåra att gå i, men ack så snyggt!
I:ngen är lika söt som Issa darling.
J:ulafton är en årets största höjdpunkter!
K:ate Moss är världens snyggaste modell.
L:ite shopping får en alltid på bra humör.
M:allorca åker jag till 22 juli!
N:atta kallas jag väldigt ofta för.
O:C är världens bästa tv-serie.
P:aris Hiltons nya låt gillar jag, tyvärr!
Q:vist heter min kompis i efternamn.
R:oliga människor är toppen.
S:junger gör jag alltid i duschen.
T:itanic får mig att gråta varenda gång.
U:SA är mitt drömland.
V:ärme är det bästa som finns!
W:hatever är ett ord jag missbrukar.
X:ylofon är det enda jag kan komma på..
Y:tlighet kan bli lite too-much.
Z:ara har riktigt snygga kläder till bra priser!
Å:h, vad jag är kär i mig själv :-)
Ä:ttika = usch
Ö:l är äckligt!


Kommentarer
Postat av: CR

din blogg är bra,

vad brukar du oftast blogga om?

:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback