I heart football?

Fotbollsfebern! Ja, jag erkänner - jag drabbades också av den. Och jag är inte ens intresserad av fotboll för fem öre! Men trots det satt jag under vissa delar av matcherna och kollade in alla snygga spelare i vårt landslag. Jag menar, det är ju åtminstone en orsak att orka sig igenom en 90 minuters lång fotbollsmatch. Fredrik Ljungberg, Henke Larsson, Zlatan Ibrahimovic, Olof Mellberg, Anders Svensson. Behöver jag säga mer? Mmm..

Idag är en sådan dag när man absolut inte kan komma på något vettigt att göra. Det är fint väder och jag sitter framför datorn (!). Jag är trött och allmänt irriterad på det mesta. Jag har en bad hair day. Och en bad body day (om det nu finns något som heter så?). Jag känner mig ful, äcklig och ofräsch. Och så får jag syn på min underbart vackra lillasyster i sitt ljusa hår och blåa ögon. Hon ser ut som en jäkla ängel. Men vänta bara tills du får finnar och PMS, gumman! :-)

Nu ska jag ta en dusch.
Får se om det får mig att känna mig liiite fräschare. Tvivlar på det, va..

39004-4 39004-5 39004-6
Sverige åkte ut, men de är lika snygga ändå. Varsågod, dregla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback