I'm back! For good?

Hej alla vänner!
I'm back! Det trodde ni inte, va? Jag har bestämt mig. Jag ska försöka att börja blogga igen. Skriva av mig lite då och då. Och tro mig, det här är inte någon jävla modeblogg! Jag ska inte skriva om vilka outfits Lindsay Lohan, Nicole Richie och Jessica Simpson bär varje dag. Det är totalt ointressant att skriva om. Och dessutom är det bara att bläddra igenom senaste ELLE eller Cosmopolitan för att få veta sådant. Jag säger inte att jag inte bryr mig, för visst är det kul med mode, visst är det ett stort intresse, men såvida jag inte ser världens vackraste klänning så kommer ni inte att få veta särskilt mycket om mode i min blogg.

Herregud
, här skriver jag som om det här vore någon populär blogg som alla läste, but that's not the case. Jag skriver för min egen skull, och bara för min egen. Egentligen skiter jag fullständigt i om någon läser överhuvudtaget, det spelar ingen roll. Jag vill inte ha en massa äckelfjortisar som ska komma med sina omogna och jobbiga kommentarer. In your face!

Well well, då var det sagt. Det är sommarlov om exakt fyra dagar! Fucking unbelievable. I sommar ser ni mig ligga på en sandstrand på Mallis i en vit bikini matchande min bruna kropp, iförd oversize solglasögon och stråhatt. För man följer ju modet. (sorry, var tvungen)

Och jag skriver inte Bisou när jag knappt kan uttala det. Nöj er med ett ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback