Sommarlov

Det är så obeskrivligt skönt med sommarlov, så att det inte går att förklara. Jag njuter! Vädret har varit förvånansvärt fint, jag har suttit på balkongen och solat nästan hela dagen. Det syns till och med märken ifrån bikinin!

Jag tänker halvt hålla mitt löfte angående bloggandet. Jag kommer att skriva, men troligen inte särskilt ofta då jag har sommarlov och inte tid att sitta inne och tråka framför datorn. (so much to do, so little time)

Imorgon fyller min käre lillebror år och det blir fest. Eftersom att klockan är flera timmar över midnatt  betyder det att det är 17 juni nu. Grattis brorsan!

Här sitter jag
klockan kvart över fyra på morgonen och bloggar, lite komiskt faktiskt. Men jag är pigg! Och vad gör man timmarna man inte kan sova om nätterna? Tillbringar dem framför datorn, så klart! Patetiskt, jag vet. Nåja, god natt!

39004-3 39004-2 39004-3
I sommar kommer jag att sminka mig i sprakande färger, precis som Adriana Lima.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback